- je maakt een nieuwe afspraak voor bezorging aan huis;
- je geeft een ander adres door;
- je geeft een andere dag door;
- je geeft een ander tijdsvak door (ochtend, middag of avond).
Kan ik een artikel komen bezichtigen?
Helaas is het bezichtigen van artikelen bij ons niet mogelijk. Je kunt het artikel online bestellen en als het niet naar wens is, dan mag je het retour zenden of retour brengen in Heinenoord. We hebben wel een afhaallocatie in Heinenoord
Kan ik een bestelling komen afhalen?
Ja dat kan! Onze afhaallocatie zit op Boonsweg 85 in Heinenoord. Plaats je bestelling online en kies voor ‘afhalen in Heinenoord’. Zodra het artikel klaar ligt, ontvang je van ons bericht.
Is het mogelijk een (stof) staaltje te ontvangen?
We hebben van verschillende artikelen (stof) stalen liggen. Stel je vraag via de mail, chat of WhatsApp en we kunnen voor je kijken of het gewenste staaltje beschikbaar is.
Ik heb meerdere kortingscodes, maar kan er maar 1 invullen. Hoe kan ik de codes combineren?
Indien je meerdere kortingscodes van ons ontvangen hebt, kijk dan goed of de codes wel geldig zijn in combinatie met elkaar. Indien dat het geval is, stuur ons dan een bericht via de mail, chat of WhatsApp met de kortingscodes, zodat wij er 1 code van kunnen maken.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat is de levertijd?
De levertijd staat per product boven de prijs vermeld, voordat je het in de shoppingbag plaatst.
Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige- en niet voorradige artikelen dan kan het zijn dat we je tegemoet willen komen en alvast de voorradige artikelen - uiteraard op onze kosten - naar je versturen. Dit is alleen van toepassing op bestellingen vanaf € 100,-.
Ik heb een bestelling onder de € 100,- en wil alvast het deel wat op voorraad is ontvangen. Hoe werkt dit?
Stuur ons een bericht dat je het in delen wilt ontvangen en wij zullen je een factuur toesturen voor de verzendkosten. Na ontvangst van de betaling zullen we het eerste deel verzenden. In NL bedragen de verzendkosten € 3,95.
Betaal ik verzendkosten?
Verzendkosten bij bestellingen (Nederland) tot €50 bedragen €4,95.
Voor bestellingen vanaf €50,- geldt gratis verzending. Meubeltransport gratis (tot aan de deur, begane grond) m.u.v. de Waddeneilanden, dit is op aanvraag.
Voor meer informatie, ga naar onderstaande link:
https://www.wonenmetlefkids.nl/nl/service/shipping-returns/
Ik wil wat retourneren. Wat zijn hier de kosten van?
Dit is afhankelijk van de afmeting en gewicht van het pakket. Je kunt hierover navraag doen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Retourneren is op eigen kosten.
Wanneer er (een) meubel(s) via meubeltransport is/zijn afgeleverd en je deze wilt retourneren, dan kun je voor het retourneren van meubels gebruikmaken van een door ons geselecteerd transportbedrijf. De transportkosten bedragen €39. Voor meer info, neem contact op met onze klantenservice
Kan ik achteraf betalen?
Ja dat kan door te kiezen voor achteraf betalen via Klarna. Dit is alleen mogelijk als particuliere klant.
https://www.wonenmetlefkids.nl/nl/service/payment-methods/
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
We verzenden grotere meubels via Dutchned. Zij maken samen met jou een afspraak voor levering. Voordat ze langskomen ontvang je nog een indicatie van het tijdstip. Wil je de afspraak wijzigen? Neem dan contact op met de vervoerder.
Kan ik een artikel retourneren in Heinenoord?
Ja dat kan! Tijdens kantoor uren kon je een pakket bij ons retour brengen. Hierna krijg je per e-mail een creditnota ter bewijs.
Ik wil als zakelijk klant bestellen, hoe werkt dit?
Je kunt online je bestelling plaatsen en bij het invullen van je gegevens aanvinken dat het om een zakelijke bestelling gaat. Hierna wordt gevraagd om een geldig BTW nummer. Deze dient te beginnen met NL en gelijk er aan vast de cijfers (in geval het om een Nederlands bedrijf gaat).
https://www.wonenmetlefkids.nl/nl/service/zakelijk-bestellen/
Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Wij zullen indien de bestelling op voorraad is, de volgende werkdag leveren. Mocht dit niet uitkomen, geef dit dan aan als opmerking bij de bestelling, dan proberen wij hier rekening mee te houden.
Hoe kan ik afmelden voor de nieuwsbrief?
Dit kun je zelf doen, door onderaan de nieuwsbrief op afmelden te klikken.
Hoe dien ik een klacht in?
Je kunt je klacht per e-mail doorsturen. Probeer het zo volledig mogelijk op de mail te zetten met het ordernummer en eventueel foto’s.
Ik wil een (deel van) de order annuleren. Hoe kan ik dat doen?
Neem contact op met de klantenservice zodat de order voor je geannuleerd kan worden.
We storten het bedrag dan binnen 5 werkdagen terug.
De order kan alleen geannuleerd worden, zolang de artikelen nog niet verzonden zijn.